Minggu, 10 Desember 2017

Noffret’s Note: αστέρια

Οι άνθρωποι που έχουν αυξανόμενο ενδιαφέρον για τις καρδιές
των άλλων θα πρέπει να έρθουν στο νερό, αντί να πάει.
—Twitter, 5 Januari 2013

Υπάρχει μια αίσθηση της απώλειας κάθε δε βρίσκει, όπως τη
νύχτα χωρίς φεγγάρι, ο ουρανός χωρίς αστέρια.
—Twitter, 5 Januari 2013

Η πεταλούδα είναι μια σιωπηλή  λαχτάρα, χτυπώντας  τα φτερά
του στην καρδιά  της σιωπής, η σιωπηλή λαχτάρα του έρωτα.
—Twitter, 1 September 2012

Ένιωσα  πεταλούδες στο χορό απόψε την ψυχή μου.
Ένιωσα την απαλή φτερά  του.
—Twitter, 1 September 2012

Όπως και τον άνεμο, πετούν και εξαφανίζονται, αφήνοντας
ένα σωρό από λαχτάρα. Αναρωτιέμαι πού είναι τώρα.
—Twitter, 10 Juli 2012

Για ο φίλος μου μου λείπει. Ας ελπίσουμε ότι θυμάται πάλι εδώ
για να δημιουργήσετε αντίγραφα ασφαλείας τη νύχτα.
—Twitter, 16 Mei 2012

Σαν ένα όνειρο που παραμένει, όπως και φαντασία,
που δεν είναι μέχρι, όπως τη νύχτα δεν καλύπτονται.
—Twitter, 3 Mei 2012

Και τώρα έρχεται το ξημέρωμα. Αν και βαριά,
θα πρέπει να κλείσει το γέλιο μου πήρε εδώ.
—Twitter, 29 April 2012

Κάποιος που μου λείπει, απόψε εξαφανίστηκε.
Ήσυχη νύχτα χωρίς φεγγάρι.
—Twitter, 28 April 2012


*) Ditranskrip dari timeline @noffret.

 
;